Čo je a ako funguje 5-dňová proteínová diéta Express Diet?

5-dňová proteínová diéta Expess Diet prináša jedinečný program, ktorý je ľahké dodržiavať a pritom vôbec nemusíte hladovať!

Ako funguje 5-dňová proteínová diéta Express Diet

Je množstvo neúčinných diét, ktoré sú založené na konzumovaní iba jednostrannej stravy. Takéto procedúry však neprinášajú všetky potrebné živiny a rýchlo zhodené kilá sa skoro vrátia. Express Diet ponúka všetky látky, ktoré vaše telo potrebuje v podobe chutných a rýchlych jedál a ďalšia energia sa získava spaľovaním prebytočných tukov v procese ketózy. Navyše postupným prechodom na normálnu zdravú stravu sa nemusíte obávať ich návratu.

V čom je 5-dňová proteínová diéta Express Diet iná?

Stravovací koncept tejto diéty je navrhnutý tak, aby aj ste bez dohľadu odborníkov na zdravú výživu ste mali k dispozícií profesionálne navrhnutý chudnúci proces.

4 proteínov jedlá, ktoré počas dňa konzumujete, obsahujú všetky základné živiny, vitamíny, minerály a stopové prvky ako u bežnej stravy. Nemusíte sa báť hladovania a len príjemne sledovať ako idete s váhou dole.

5 dňová dieta Express Diet

Obsah kufríka 5-dňovej proteínovej diéty Express Diet

Kufrík 5-dňovej diéty obsahuje 20 jedál - 4 chutné jedlá na každý deň. Všetky jedlá majú nízky obsah tukov a sacharidov. Obsahujú vysoký podiel rastlinných a mliečnych bielkovín a vlákniny.

Vaše stravovanie bude pozostávať z:

  • Raňajky - sladké ovsené kaše s kúskami ovocia vás príjemne naštartujú do nového dňa.
    • Varianty: jablkovo-škoricová, vanilkovo-malinová
  • Obed a večera - husté a sýte polievky ochutené bez glutamanu sodného a bez lepku.
    • Varianty: špargľový krém, syrový krém, šampiónova polievka, paradajková polievka
  • Sladké - keď vás chytí počas dňa chuť na sladkosť, kedykoľvek si dajte chutný koktail.
    • Varianty: jahodový smoothie, čokoládový koktail s malinami
  • Zobraziť obsah kufríka

Ako užívať 5-dňovú proteínovú diétu Express Diet

Základnou myšlienkou 5-dňovej diéty je výhradné užívanie jedál, ktoré sú obsiahnuté v kufríku - ide o expresný proces. Je možné si ale pri kontrole hmotnosti vybrať aj pohodlné alebo dlhodobé užívanie.

Expresné užívanie

Počas celého dňa konzumujete iba 4 jedlá z kufríka 5-dňovej diéty - ovsená kaša na ráno, 2x slané jedlo na obed a večeru a sladký koktail alebo smoothie kedykoľvek počas dňa. Okrem týchto jedál nekonzumujete nič iné a máte zaručenú energetickú hodnotu 580 kcal/deň. Express Diet je možné držať aj dlhšie ako 5 dní, hlavne je potrebné neprerušovať proces ketózy príjmom ďalších sacharidov.

Aj keď nepociťujete hlad, nevynechávajte jedlá Express Diet, pretože množstvo látok je presne vyrátané na zdravé chudnutie. Takisto je dobré striedať sladké a slané jedlá v priebehu dňa, aby nedošlo k deficitu sodíka.

Bez lekárskeho dozoru nie je možné expresné užívanie diétneho programu Express Diet dlhšie ako 3 týždne.

Pohodlné užívanie

Ide o čiastočnú náhradu stravy, pri ktorej konzumujete 2-3 porcie z 5-dňovej ketogénnej diéty Express Diet a 1-2 bežné jedlá denne. Odporúčame konzumovať bežné jedlá s vysokým obsahom bielkovín, kombinovať s odporúčanou zeleninou a znižovať množstvo sacharidov pre úspešné chudnutie.

Dlhodobé užívanie

Ak ste sa rozhodli pre dlhodobé zdravé chudnutie, to pozostáva zo 4 fáz:

1. fáza - Prvých 21 dní konzumujete výhradne 4 jedlá Express Diet denne.

2. fáza - Počas dňa konzumujete 3 jedlá Express Diet denne a jedno jedlo, ktoré obsahuje odporúčané potraviny.

3. fáza - V tejto fáze konzumujete 2 jedlá Express Diet denne a 2 jedlá z už zo spomínaných surovín.

4.fáza - Postupne prechádzate na normálnu stravu.

Aby ste zabránili jojo efektu, konzumujete jedno jedlo Express Diet denne a 3 bežné jedlá. Stále myslite na to, že bežné jedlá neznamená návrat k nezdravým návykom.

ODPORÚČANIE: dĺžka 2. a 3. fázy záleží od vami požadovaného úbytku kilogramov - to znamená, že 3. fázu začnete, keď dosiahnete požadovanú váhu.

Odporúčané druhy zeleniny

Niektoré druhy zeleniny obsahujú vysoké množstvo sacharidov, preto je potrebné vyberať z nami odporúčaných surovín: paradajka, brokolica, artičoky, kaleráb, pór, kapusta, šampiňóny, uhorka, cuketa, baklažán, patizón, tekvica, zeler, redkvička, repa, špargľa, špenát, čínska kapusta, naklíčená sója, žerucha, čakanka, fenykel, fazuľa. Nezabúdajte kontrolovať ich množstvo.

Odporúčané zdroje bielkovín

Prijateľnými zdrojmi bielkovín dopĺňajúce 5-dňovú diétu sú: tofu, tempeh, chudé kuracie mäso, hovädzie, teľacie, chudé ryby (pstruh, úhor, platýz, zubáč, žralok, treska, plody more), králik, diétna šunka.